Surse naturale de omega 3, în afară de pește 1
Blog

Surse naturale de omega 3, în afară de pește

Acizi grași omega 3: beneficii

Acizii grași omega 3 joacă un rol important în dezvoltarea și funcționarea creierului. Sunt importanți în copilărie, pentru că stimulează dezvoltarea creierului și ajută în procesul de învățare. Studii au arătat că bebelușii care au prezentat un deficit de omega 3 au avut ulterior probleme cu vederea și complicații la nivelul sistemului nervos.

  • Acizii omega 3 sunt necesari și adulților pentru prevenirea bolilor neurodegenerative.
  • Acizii omega 3 scad riscul de boli cardiace, prin reducerea colesterolului și tensiunii arteriale.
  • Acizii omega 3 contribuie la reducerea inflamațiilor, fiind utili pentru prevenirea bolilor inflamatorii și în boli autoimune.
  • Acizii omega 3 ajută la menținerea sănătății și frumuseții pielii.

Omega 3. Studiu controversat: Beneficiile suplimentelor asupra sănătăţii inimii

Acizii grași omega 3 sunt nutrienți de care organismul are mare nevoie, dar nu îi poate produce. Alimentele sunt principalele surse de omega 3. Și nu doar peștele este bogat în omega 3, ci există o mulțime de alte surse alimentare. 

Acizii grași omega 3 sunt o parte fundamentală a unei diete sănătoase, deoarece sunt componente de bază în structura celulelor, iar organismul nostru nu îi poate produce.

Acizii omega 3 se găsesc în principal în grăsimi, mai ales în cele din pește gras de ape reci, dar și în avocado, semințe de in, nuci, migdale și alte fructe cu coajă lemnoasă, ulei de măsline, de rapiță, de luminița nopții, unt de arahide.

Alimente bogate în omega 3, altele decât peștele

Ulei de măsline – Uleiul de măsline se combină perfect cu aproape toate alimentele. Dacă îl utilizezi corect, adică nu la prăjeli, poți obține doza zilnică de acizi grași omega 3.

Semințe de in – au o concentrație ridicată de acizi grași esențiali. Se estimează că aproximativ 15 grame de semințe de in sunt suficiente pentru a-ți asigura doza zilnică necesară de omega 3. În plus, semințele de in vin la pachet cu o cantitate benefică de fibre. Semințele se pot consuma în stare naturală, dar pentru că ele nu pot fi descompuse în cursul digestiei, se recomandă să fie măcinate într-o râșniță înainte de a fi consumate (cu iaurt, salate, brioșe). O altă variantă este uleiul din semințe de in.

1,00 lei (TVA inclus)

Semințe in 100g

Semințe in 100g Având un gust dulceag, ce aminteşte de gustul nucilor, semintele de in ar putea fi considerate un

37,00 lei (TVA inclus)

Ulei de masline Messapico 1L

ULEI EXTRAVIRGIN “MESSAPICO” STICLĂ Bormioli LITRI 1 Italia

38,00 lei (TVA inclus)

Ulei masline 1l

Ulei masline 1l Ulei de masline extravirgin Elasion, aciditate 0.3 Ulei de masline extravirgin , presat la rece (max. 27

29,00 lei (TVA inclus)

Ulei masline Italian Rubino 1L

Ulei extravirgin de masline – 100%

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *